Marketing na društvenim mrežama
Što je marketing na društvenim mrežama?
Marketing na društvenim mrežama je proces razvoja, izgradnje i vođenja online zajednice na društvenim mrežama. Učinkovito upravljanje društvenom mrežom Vam može donijeti veliku prednost nad konkurencijom.
- Poboljšajte lojalnost kupaca prema vašem proizvodu
- Osigurajte konstantnu komunikaciju s korisnicima vaših proizvoda ili usluga
- Učvrstite vezu između Vas i vaših klijenata
- Uključite se u druge društvene medijske kampanje i integrirane marketinške kampanje
- Povećajte posjećenost vaše trgovine i vaše web stranice
- Obavijestite potencijalne klijente o vašoj prisutnosti u lokalnoj zajednici
- Saznajte što ljudi govore o vašem proizvodu ili usluzi
-
Prednosti marketinga na društvenim mrežama
Omogućena je brza komunikacija s klijentima - što rezultira povećanjem povratnih informacija, prepoznavanje potrebe kupaca, te razvoj proizvoda usmjeren prema potrebama kupaca
Smanjene komunikacijske barijere - jednostavno pošaljite poruku kupcima o novim proizvodima te razvijte strategiju odnosa s javnošću.
Uključite i druge zadovoljne korisnike - dopustite zadovoljnim i lojalnim kupcima da profitiraju prenoseći vaše marketinške poruke.
Stjecanje pouzdanog savjetnika - osobno podržavanje vaših marketinških poruka od strane korisnika povećava šanse da i drugi potencijalni korisnici brže prihvate vaš proizvod ili uslugu.
-
Vođenje vaših društvenih mreža
Otvaranje i vođenje vaših profila na društvenim mrežama
Izrada strategije nastupa na društvenim mrežama
Dizajn svih vizualnih sadržaja
Redovno plasiranje relevantnog sadržaja
Odgovaranje na sva pitanja korisnika
Priprema novih prijedloga sadržaja i strategijeUpravljanje društvenim mrežama uključuje kombinaciju vodstva i umjerenosti, dugoročnog angažmana, podršku za reklamne kampanje, kreiranje sadržaja, komunikaciju s korisnicima i izvješćivanja, uz analizu podataka kako bi bolje usmjerili svoju društvenu strategiju. Hoćemo li vašom društvenom mrežom upravljati samostalno ili kao dio tima, varira od projekta do projekta.
-
Koju društvenu mrežu odabrati?
Kada ste u nedoumici, obično je najbolje započeti svoju društveni strategiju polako, i koristiti najpopularnije i najveće društvene mreže: Instagram, Facebook, Twitter i LinkedIn.
Trebate li savjet koja je društvena mreža najbolja za vaš posao? Uz svaki posao dobro je pokrenuti i nekoliko društvenih mreža kako bi u vaš marketinški doseg uključili i on-line zajednicu. Međutim, ako nemate community managera, održavanje višestrukih društvenih mreža može biti velik posao i oduzimati vam previše vremena koje bi ste trebali posvetiti vašem core businessu.
Važno je upamtiti da se društvene mreže veoma brzo transformiraju, šire, rastu a neke od njih i propadaju, te da svaka društvena mreža zahtjeva drugačije pristup. Marketing na Twitteru nije isti kao Facebooku, niti je objavljivanje na YouTubeu isto kao i na Instagramu.
Možda će Vas zanimati... »
-
Google AdWords
Web marketing uključuje web trgovine, affiliate marketing, promotivne i informativne web stranice, oglašavanje na tražilicama i poboljšanje organskih rezultata na tražilicama putem optimizacije sadržaja (SEO).
-
E-mail marketing
E-mail marketing koristimo za slanje promotivne poruke putem e-pošte usmjerene postojećim i potencijalnim kupcima.
Kontaktirajte nas (+385) 99 8368 558